dijous, 19 de juny del 2008

Fi de curs, també a la feina

M'agrada l'últim dia del curs escolar, sobretot a la primària. Avui tot són corredisses per enllestir àlbums, que ningú no s'oblidi res a l'escola, preparar l'aperitiu pels alumnes... És un ambient molt agradable, joiós i distès, com crec que hauria de ser l'escola tot l'any. A més de ser el darrer dia del curs, és el meu darrer dia com a mestra, i això, malgrat la recança amb què marxo d'aquesta escola (on he passat els darrers 3 anys de la meva vida), m'omple i em carrega les piles: començo la meva etapa pre-doctoral, una de les meves fites personals. Avui sento que he fet un pas més.

2 comentaris:

Eduard González ha dit...

ostres no saps com m'arriba a agrada aquesta cançó de la vida és Bella, de fet en Benigni el trobo immens, a més si teniu la oportunitat de veure-la en italià, us l'aconsello perquè no té ni punt de comparació!! en italià és ell!! i és intraduible!!

llenguaddicta ha dit...

EDU: Et deus haver imaginat que sent la llenguaddicta (i amb l'edat que tinc) miro TOTES les pel·lícules en versió original (fins i tot les comercials...). Et dono la raó, en Benigni és insuperable, i la Noa és la cantant més espectacular que he vist mai en directe. Bé, amb el permís de la Chavela Vargas i de la Dulce Pontes.