dimecres, 19 de novembre del 2008

Sis coses que em fan feliç

L'Amèlia m'ha passat aquest meme (que encara no sé què significa). He d'escriure 6 coses que em fan feliç. No sé si en tindré prou amb només 6:

1. Una abraçada de la Judit o del Pau.
2. La trucada d'un amic quan més ho necessito.
3. Seure al sofà amb una tassa de te a les mans i mirar les meves plantes.
4. Superar-me.
5. Fer feliços als altres.
6. Sentir que una cançó em fa posar la pell de gallina.

I jo li passo el meme al David, la SoRT75 i el Jordi (com que no tenen blog, o no l'actualitzen, poden fer la llista en un comentari. Una setena cosa que em fa feliç són ells precisament...).

2 comentaris:

òscar ha dit...

fer feliç la gent i escoltar una cançó que posa la pell de gallina podrien, perfectament, figurar a la meva llista de sis.

quí em manava escriure el post sense llegir-te a tu abans? grrrrrr!

abraçada memesolidària!

llenguaddicta ha dit...

Gràcies per l'abraçada, òscar. Si tanco els ulls puc sentir-la.