dimarts, 23 de desembre del 2008

La meva carta als Reis

L'any 2009 vull aprendre a estimar-me per poder estimar la gent que m'envolta.
Vull aprendre a valorar-me per qui sóc, per com sóc, no per qui els altres pensen que sóc.
Vull aprendre a dir "no" i a dir "adéu" quan és el moment adequat de dir-ho, i que no faci mal.
Vull aprendre a caminar sola, trepitjant amb força i seguretat.
Vull deixar de fer coses que sé que em fan mal.

L'any 2009 vull compartir-lo amb vosaltres, que em llegiu, que m'estimeu, que m'enteneu, que sempre hi sou quan us necessito; i vull donar-vos el millor de mi.

La vida és bella.

2 comentaris:

òscar ha dit...

segur que te'n surts en aquest aprenentatge. els reis mai no fallen quan el que es demana no val sols diners!

molt bones festes llenguaddicta!

llenguaddicta ha dit...

Bones festes, i gràcies pel suport...